Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz..

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik..

  

  

Soru:

Kayıt oldum fakat, giriş yapamıyorum veya fiyatları göremiyorum ne yapmam gerekir ?

Cevap:

Kayıt gerçekleştikten sonra tarafımızdan onaylanması gerekmektedir, Onaylandığın da sisteme vermiş olduğunuz mail adresine giriş bilgileriniz gönderilmektedir.

Soru:

Üyeliğim reddedilmiş neden olabilir ?

Cevap:

Muhtemelen mail adresinize reddedilme ile ilgili mail gönderilmiştir, Genellikle vergi numarasının hatalı olması veya vergi iş alanında pet, evcil hayvan, akvaryum, kuş veya yem satış gibi ibarelerin bulunmaması verginin alanın farklı bir sektor üzerine olmasından dolayı müşterilerimizi korumak için kabul edilmeyebilir.

Soru:

Vergiye kayıtlı değilim, fakat toptan alışveriş yapmak istiyorum ?

Cevap:

Firmamız haksız rekabeti önlemek, Müşterilerini korumak ve İstikrarı sağlamak için almış olduğu şirket politikaları gereği Vergiye kayıtlı olmayan ve Vergi alanı Pet sektörünün herhangi bir dalı olmayan firmalara ürün tedariği sağlamamaktadır.

Soru:

Daha önceden kayıtlı üye olmama rağmen neden giriş yapamıyorum ?

Cevap:

Muhtemelen son siparişinizin üzerinden 3 ay geçmiştir ve sistem tarafından şifreniz güvenlik sebebi ile sıfırlanmıştır, böyle bir durumda telefon ile arayarak şifrenizi tekrardan güncellettirmeniz gerekmektedir. Eğer son siparişinizin üzerinden 6 al geçmişse cari hesabınız tarafımızca bloke edilmiştir, bu durumda cari hesabınız ile ilgili bilgi almak için arayınız.

Soru:

Siparişi verdim fakat adres bilgilerimi istiyor, her seferinde girmem gerekiyor mu ?

Cevap:

Adres bilgilerinizi bir sefer girmeniz yeterlidir, daha sonra sistem bu adresinizi kayıtlı adreslere ekleyecektir, adres bilgilerinizi eksiksiz doldurmaya ve vergi numaranızın 10 hane olmasına dikkat edilmesi durumunda sıkıntı çıkmayacaktır.

Soru:

Siparişi verdim ne zaman gelir ?

Cevap:

Her bölgeye servisler farklı zamanlarda olduğu ve kargo gönderimleri sıraya konulduğu için değişiklik gösterebilmektedir. Kendi bölgenizin Plasiyer'i ile görüşerek haftalık ziyaretin o bölgeye hangi günlerde yapıldığını öğrenebilirsiniz.

Soru:

Şehir dışı gönderimlerde kargo ücretli mi, Gönderim nasıl yapılıyor ?

Cevap: 

500 TL üzeri siparişlerinizde kargo ücretsiz olmaktadır, gönderimler ambar veya kargo ile sağlanmaktadır. Gönderinizle ilgili ayrıntılı bilgi için depo bölümü ile görüşebilirsiniz.

 

 


Farklı sorularınız için, İletişim numaralarımız ile arayarak bilgi alabilirsiniz...

Telefon :

+90 (212) 637 39 30 

Fax :

+90 (212) 637 39 06 

E-posta : web@pelagos.com.tr
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.